چهار دلیل معتبرتر بودن منابع تغذیه پالس (PULS) نسبت به سایر برندها

مقدمه :

با رشد روزافزون استفاده از تجهیزات الکترونیک در جهان ، نیاز هر چه بیشتر به نگهداری و توجه و افزایش طول عمر این تجهیزات بیشتر احساس می شود.
تفکر عموم مردم این است که خرید از برندهای معتبر صنایع الکترونیک دنیا تنها راه آسودگی خاطر و آرامش بعد از خرید است. غافل از اینکه به دلیل فرسودگی شبکه قدرت، نوسانات ولتاژ زیادی به سیستم برقرسانی اعمال می شود و فارغ از برند تجهیزات استفاده شده، آستانه تحمل عایقی و جریان قابل تحمل تجهیزات برق فشار ضعیف (low voltage) در معرض شوک قرار می گیرد.
لذا انتخاب و استفاده از منابع تغذیه مطمئن بعنوان اولین نقطه ورود ولتاژ و جریان به تابلو و تجهیزات حساس الکترونیکی ، به اندازه حساسیت در انتخاب تجهیزات الکترونیک دارای اهمیت است.

شرکت پالس آلمان معتبرترین شرکت تولید منابع تغذیه الکترونیک در دنیا 

شرکت آلمانی پالس که روی تحقیق، توسعه و ساخت منابع تغذیه Din Rail  متمرکز است، از برندهای معتبر دنیا بوده که به بالاترین استاندارد راندمان، عمر مفید، قابلیت اطمینان و ابعاد کم دست یافته است. 

محصولات پالس شامل منبع تغذیه یک فاز و 3 فاز، مبدل های DC به DC و UPS میباشد و در سیستم های قدرت، کارخانه های صنعتی، مخابرات، قطار برقی، صنایع داروسازی، مجتمع های مسکونی و تجاری و سیستم های تبلیغات شهری استفاده میگردد. 

 

۴ دلیل اصلی معتبر تر بودن این برند نسبت به سایر برندها

اول : سابقه بیش از  ۴۰ سال در تولید منابع تغذیه 

سابقه فعالیت بیش از ۴۰ ساله این شرکت نشان از اعتبار و حضور کامل این شرکت در بازارهای اروپا و آمریکا و اعتماد شرکتهای معتبر الکترونیکی اروپا در خرید و استفاده از این برند بعنوان تامین برق مستمر و مطمئن برای تجهیزات الکترونیک

دوم : اعتماد شرکتهای معتبر ژاپنی در استفاده از برند PULS

در ژانویه سال ۲۰۱۹  شرکت آلمانی PULS  دفتر فروش خود را در شهر ناگویای ژاپن افتتاح کرد.

این موضوع به دلیل درخواست و سفارش های بیشتر از سوی شرکتهای ژاپنی بوده و بدلیل کارکرد مناسب سیستمهای vitual desktop  که بعد از covid19  از سوی شرکتهای اروپایی و ژاپنی مورد استفاده قرار گرفت،  خدمات فنی به مشتریان ژاپنی با اطمینان و کیفیت بسیار بالایی ارائه می شود.

 

سوم : توسعه و ساخت کارخانه چین به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع که به دلیل رشد روزافزون تقاضای شرکتهای چینی در استفاده از منابع تغذیه پالس (PULS) در تولیدات خود بوده است. 

چهارم :  رنج بسیار متنوع و کامل از این منابع تغذیه بر اساس DIN Rail

منابع تغذیه ریلی DIN به استانداردی برای یک منبع تغذیه قابل اعتماد و کارآمد تبدیل شده است. آنها بخشی جدایی ناپذیر از حوزه های کاربردی متعدد هستند – مانند مهندسی مکانیک، اتوماسیون صنعتی، لجستیک، صنعت خودرو، نیروی باد، صنعت فرآیند و بسیاری موارد دیگر.

ریل DIN یک ریل نصب از فلز با ابعاد استاندارد ثابت است. این ابعاد در اصل توسط موسسه استانداردسازی آلمان (DIN) تعریف شده است. این نوع نصب در سراسر جهان ایجاد شده و در استانداردهای اروپایی (EN) و بین المللی (IEC) پذیرفته شده است.

مزایای تجهیزات مبتنی بر DIN Rail شرکت پالس (PULS)

۱- کاهش هزینه های عملکرد :

PULS به لطف طراحی نوآورانه سوئیچ و قطعات باکیفیت، با منابع تغذیه DIN خود به مقادیر بازدهی بیش از 95 درصد دست می یابد.

راندمان بالا – همچنین در حالت آماده به کار و دامنه کم محدوده بار،  منجر به کاهش تلفات بی باری و در نتیجه تولید گرمای کمتر در کل سیستم می شود.

این امر از یک طرف باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی می شود. از طرف دیگر، شما همچنین می توانید ظرفیت خنک کنندگی سیستم را کاهش دهید و از هزینه های اضافی صرفه جویی کنید.

منابع تغذیه ریلی PULS DIN برای بالاترین سطح کارایی ممکن در کل محدوده بار بهینه شده اند.

 

۲- نصب آسان :

نصب و راه اندازی منابع تغذیه PULS DIN بسیار آسان است و می توان نصب آن را به سرعت انجام داد. دستگاه به سادگی به ریل DIN متصل می شود و سپس به برق و بار، سیم کشی می شود.

گزینه‌های اتصال مانند گیره‌های فنری یا ترمینال‌های فشاری اجازه می‌دهند منابع تغذیه بدون ابزار،  فقط در چند ثانیه نصب شوند. منبع تغذیه ریلی DIN بلافاصله آماده بهره برداری می شود.

۳- افزایش فضا در تابلو :

هرچه گرمای کمتری در منبع تغذیه تولید شود، واحدهای فشرده‌تر می‌توانند طراحی شوند.

بنابراین، منابع تغذیه PULS را می توان به راحتی در سیستم های محدود یا جعبه های کنترل کوچک در محل نصب کرد. این تراکم بسته بندی احتمالی را افزایش می دهد و کل سیستم را می توان در اندازه کاهش داد.

جمع بندی :

با توضیحات و دلایل بیان شده فوق و در مقایسه با سایر برندهای منابع تغذیه، کمتر شرکتی توجه خاص و مشخص در خصوص منابع تغذیه داشته است.

شرکت های سازنده منابع تغذیه دامنه وسیعی از سایر محصولات را نیز در سبد فروش خود دارند ولی شرکت آلمانی PULS طی چند دهه فعالیت توجه خود را دقیقا روی کیفیت منابع تغذیه جهت برقرسانی مطمئن به سایز تجهیزات حساس الکترونیکی معطوف نموده است و از این لحاظ نیز ارزش دارد که از سوی سازندگان تابلوهای حساس برقی و صنایع که وظیفه تولید و ساخت تجهیزات قابل اطمینان برای مصرف کنندگان را دارند، مورد توجه بیشتری واقع شود.

دانلود PDF مقاله

1 دیدگاه برای “چهار دلیل معتبرتر بودن منابع تغذیه پالس (PULS) نسبت به سایر برندها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *