چهار نوع کالا که اگر از شرکت بامولر بخریم، ضمن آرامش خاطر، سود خوبی خواهیم کرد

مقدمه : 

سابقه شرکت باومولر به ۹۰ سال پیش برمی گردد. درست است  ۱۹۳۰ ! .

کار خود را با تولید موتورهای سه فاز آغاز کرد. در ۱۹۶۰ ساخت موتورهای DC را آغاز کرد و در ۱۹۸۵ با ورود به حوزه تریستورها و همزمان با شروع ساخت مبدل های DC و درایو و سرووموتر،  نظر شرکتهای بین المللی را به خود جلب کرد.

با ورود به بازار آمریکا در ۱۹۸۷ و با تلاش زیاد تبدیل به یک بازیگر جهانی شد.

در پاسخ به نیاز جهانی، سیستم های هوشمند و دیجیتال برای اتوماسیون صنعتی و تکنولوژی درایو در سبد تولید این کارخانه قرار گرفت.

در سال ۲۰۰۰ با تولید محصول Mega drive Line II یکی از  سریعترین PLC ها را به دنیا معرفی کرد و در سال ۲۰۰۲ با تولید سری جدید موتورهای سنکرون، که بر اساس تکنولوژیdirect drive  کار می کنند توانست ثابت کند که کنترل بسیار دقیق تر و آسانتری در کنترل حرکت موتور داشت.

این شرکت تنها به فروش فکر نمی کند بلکه خود را متعهد به سرویس دهی در تمام مراحل از برنامه ریزی اولیه تا ساخت و راه اندازی و نگهداری ماشین آلات می داند.

لذا موفقیت بسیار زیاد این شرکت در بازار اروپا و آمریکا مورد توجه شرق قرار گرفت و خط تولید موتورهای دیسکی این شرکت در شهر ووجیانگ چین با هدف تولید یک میلیون موتور مورد بهره برداری قرار گرفت.

اخیرا در سال ۲۰۱۵ شروع ساخت موتورهای گشتاور زیاد خود را به ثبت رساند.  

 

۴ دسته بندی کالایی که با این برند می توان امنیت و کیفیت مورد نیاز صنعت را تامین نمود بطور خلاصه عبارتند از:

۱- اتوماسیون :

اتوماسیون از ترکیب تجهیزات و نرم افزارهایی از برندهای متفاوت ساخته می شود.

این امکان که شرکت باومولر بنا بر نظر مشتری، درایو، سیستم کنترل و نرم افزار را پشتیبانی و تولید می کند، امنیت خاطر خوبی برای مشتریانی که سیستم نیاز دارند فراهم نموده است.

پکیج کامل سیستم سروو درایو شامل سروو موتور، درایو، کنترلر و وسیله فیدبک ( انکودر)  توسط شرکت باوموولر ساخته می شود.

بنابراین با تطابق کامل اجزا سیستم ها که توسط باوومولر تولید شده، سروودرایوهای ساخت باوومولر اعمال کنترل گشتاور موتور، شتاب حرکت، موقعیت را با دقت بسیار بالایی انجام می دهند.

 

۲-  کنترلرهای الکترونیکی :

کنترلرهای الکترونیکی و مبدل های توان در رنج ۲ تا ۳۱۵ کیلوولت ساخته می شوندکه دارای قابلیت انتخاب رنج وسیعی از نوع سیستم خنک کن گرفته تا عملگرهای حفاظتی و کلاسهای توان را می توان انتخاب نمود. همچین با قابلیت ارتباطات شبکه ای که این تجهیزات ساپورت می کنند امکان دسترس پذیری و عملکرد بی وقفه، تضمین می شود.

 

۳- موتورها :

اگر به دنبال موتور مناسب و قابل اطمینان برای پروژه های خود هستید باید بگوئیم رنج وسیع موتورها از ۳ تا ۵۳۰ کیلوولت هر آنچه سیستم شما برای کارکرد مناسب نیاز دارد را خواهد داد.

این موتورها در دسته بندی موتورهای خطی، موتورهای دیسکی، موتورهای سه فاز ac دینامیک و موتورهای با گشتاور زیاد، دسته بندی می شوند.

۴- دستگاه های فلزکاری:

شرکت باومولر برای کسب آزادی عمل در تولید دستگاه های فلزکاری ( خم و برش و…)،  از خود دستگاه گرفته تا تابلوهای کنترل را بطورکامل طراحی و تولید می نماید.

جمع بندی :

با توضیحات و دلایل بیان شده فوق و در مقایسه با سایر برندهای سرووموتور، کمتر شرکتی توجه خاص و مشخص به سبد کامل سیستم سروو درایو از کنترلر گرفته تا انواع موتورها را داشته است.  تولید کترلر و PLC مربوط به این سیستمها توسط شرکت باوومولر از دیگر مزایای سیستم سازی توسط این شرکت طراز اول دنیاست.

شرکت های سازنده سروو بیشتر روی خود موتور تمرکز دارند. ولی شرکت باوومولر کل سیستم که موتور و PLC بخشی از آن است را در سبد خود قرار داده و با طراحی منطقی اجزا سیستم و تولید مجموعه کار بطور کامل ، آرامش خاطر بیشتری را برای کارخانجات که عملکرد دقیق، بی وقفه و طولانی مدت از سیستم خود انتظار دارند فراهم آورده است.

دانلود PDF مقاله
این نوشته در Baumuller ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *